dijous, 26 de març del 2015

LA MUNTADA CUS: RUMS 13/15


Vaig veure fa uns mesos, aquesta faldilla al bloc de La Lio. Em va agradar tant, que vaig anar directe a l'enllaç que ella indicava... i era, en un alemany, tan alemany, que no vaig poder entendre ni quin botó apretar per comprar el patró. Així, que mirant la foto, vaig fer la meva copia a ull...

Hace unos meses,ví  esta falda en el blog de la LIO. Me gustó tanto, que fuí directa al enlace que ella indicaba... Y era en un alemán, tan alemán, que no entendí ni que botón apretar para poder comprar el patrón. así que mirando la foto, hice mi copia a ojo...



Sóc poc de rosa, però aquesta tela, em cridava a fer aquesta faldilla, sense remei...

Soy poco de rosa, pero esta tela, gritaba hacer esta falda, sin remedio alguno...



 I avui sí, us arriba l'olor de primavera? 

Y hoy sí, os llega el olor a primavera?

Fins dijous i bona RUMS!

15 comentaris:

  1. Uauh!! quina xulada, m'encanten i en rosa no està gens malament....
    t'ha queda super!!

    ResponElimina
  2. És superxula! Jo també em vaig quedar amb l'enllaç a la faldilla de La Lío... T'ha quedat molt bé!

    ResponElimina
  3. Para sacarla a ojo te ha quedado perfecta.
    Yo también necesito aprender alemán :)

    ResponElimina
  4. la has sacado sola!!!!!!!! chica la has clavado! estás muy guapa y te ha quedado genial!

    ResponElimina
  5. T'ha quedat molt bonica!! I per fer-la a ull....quina punteria!!
    El rosa es molt relatiu....jo el veig més fucsia ;)
    Ja olora ja....primavera vinaaaa!!!

    ResponElimina
  6. Ostres doncs quin ull q tens!! t'ha quedat perfecta!

    ResponElimina
  7. Pues te ha quedado genial!! Y el rosa te sienta bien.

    ResponElimina
  8. Me la pido!!! En rosa y todo!!! Está chulisima, ese bolsillo me encanta!!

    ResponElimina
  9. Me la pido!!! En rosa y todo!!! Está chulisima, ese bolsillo me encanta!! Y con snood a juego??? Genial!!

    ResponElimina
  10. Muy chula!!! Pedazo costura a ojo!!! El snood a juego me encanta!!!

    ResponElimina
  11. jooooooo que grande eres!!!!!
    te ha quedado perfecta..y mira..a mi el fucsia me requetencanta!!!!!

    ResponElimina
  12. A mi m'arriba desde aqui!! La faldilla, la caña!

    ResponElimina